loading

Promozione di marketing è supportu materiale da Tallsen

Benvenuti à u mondu di TALLSEN, lasciamu purtà una maravigliosa sperienza di hardware! Vogliu presentà a prumuzione di marketing è u pianu di sustegnu materiale di a marca tedesca TALLSEN.

A cumpagnia TALLSEN hè urigginata da Germania è eredita cumplettamente u stile di fabricazione di precisione tedesca.

Per piacè, fate un ochju à i materiali di l'imaghjini di u terminal presentati daretu à mè, i prudutti includenu cerniera, slide di cassetti, molla di gas, manicu è altre hardware è accessori per a casa, ponu megliu aiutà i clienti à prumove a marca in u mercatu lucale, è sviluppà rapidamente u mercatu.

I pannelli di dimostrazione di a cerniera sò culligati à a cerniera aperta è chjusa, i clienti attraversu l'esperienza di u pruduttu, in modu di più intuitivamente sperimentate a qualità tedesca è l'esperienza di u produttu còmode.

Per piglià a nostra marca globale, Formulà e pulitiche di marketing è supportu di materiale, I nostri clienti, prima quantità di più di $ 10,000, pò uttene 3-6 pannelli di presentazione di prudutti squisiti o 5-10 set di pannelli di dimostrazione di cerniere di vendita calda. Videndu tali benefizii attraenti, Ùn avete micca azzione ? azione rapida! Cuntattate u direttore di serviziu di u cliente di TALLSEN per sapè di più nantu à e pulitiche preferenziali di TALLSEN, vi darà sorprese inaspettate!

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect