Tallen Hardware us desitja a tots 中秋节快乐 Feliç Festival Xinès de Mitja Tardor. Aquest és un dels importants festivals tradicionals xinesos en què la família, les relacions o els amics es reuniran per vestir roba tradicional xinesa #Hanfu#汉服, assaborir el #moo
2021 09 20
Ja fa 53 dies després del seu viatge en òrbita, els tres membres de la tripulació de la nau espacial Shenzhou-12 no tenen problemes per veure els Jocs Olímpics de Tòquio en directe des del mòdul central de l'estació espacial de Tianhe de la Xina, que orbita a uns 390 quilòmetres per sobre d'Ea.
2021 08 08
Hola companys! Sóc Hinson de Tallsen Hardware. Ara us mostraré la caixa fina del calaix metàl·lic. Aquestes són tapes decoratives, corredisses i connectors. El gruix de la coberta és només d'uns 13 mm. L'error de la longitud de la diapositiva és de 12 polzades
2021 08 17
TALLSEN ha ocupat una posició líder en el camp dels mobles i accessoris de ferreteria a la Xina. Mentre obrim mercat, ens fixem constantment en la millora de la professionalitat i la competitivitat integral de l'entitat