loading

Cumu installà slides di cassetti à cuscinetti à sfera

Drawer with metal slide at the bottom

Perchè sceglie questi?

  • Ideale per i cassetti cù cuntenutu pesante, cum'è argenteria o arnesi.

  • A gamma di estensione cumpleta permette à u casgiu per apre completamente per u megliu accessu à u cuntenutu in u spinu. menu costu, 3 4 estensioni aperte per espose tutte, ma u quartu posteriore di u cassone. A stallazione hè a stessa per ogni stile.

  • I cuscinetti lubrificati facenu per l'azzione di scorrimentu più liscia.

  • I diapositivi tipici di cuscinetti a sfera vendenu per circa $ 8 à $ 25 per paru. Funzioni supplementari, cum'è i meccanismi di auto-chiusu o valutazioni di pesu più altu, aumentanu stu costu.

Munti prima à u casgiu

1. Accuminciate per attaccà u membru di u casgiu. Cù a diapositiva allineata à rasa à l'avanti di u tiroir è à u bordu di fondu, attachete cù una vite à l'avant in un slot verticale, foto sottu , è dopu aghjunghje unu à a parte posteriore.

Drilling top of metal slide
Cù a diapositiva sempre unita inseme, allineate cù u latu fondu di u latu di u cassetto. Trascinate in daretu à revelà un slot per viti è guidà un viti.

2. Repetite per l'altra parte di u tiratore; poi separà e porzioni di l'armadiu di e diapositive.

Avà per u cabinet

1. Cù u membru di u cabinet-mount clipped in u so supportu di muntatura frontale (circa $ 1 apiece), pusà l'spalla imballata di u supportu bè à u spinu di u quadru di a faccia per u correttu offset, foto. sottu.

Drilling the meta slide on the left of drawer
Cù u supportu appoghjatu nantu à u faceframe, mantene a slide quant'è pussibule, è dopu assicuratelu cù dui viti in u quadru.

2. Tape un torpedo o qualsiasi livellu curtu nantu à a diapositiva - o aduprate unu cù un magnetu chì afferrà u slide - è l'utilizate per allineà a slide up o down. (L'armadiu deve esse shimmed level for this to be precise.) Misurate a distanza trà u slide è u latu di l'armadiu per assicurà chì a slide si monte parallella à u latu di l'armadiu. Attach the backend.

3. Assicurà u supportu di muntatura posteriore ($ 1.50 ognunu) à l'armadiu, foto diritta.

Drilling slide on back slide of drawer
Aduprate una fresa autocentrante per perforà i buchi di u pilotu è poi guidà un viti in u centru di l'orizontale per permette l'aghjustamentu dopu.

4. Trascinate u cassetto in i supporti di l'armadiu finu à chì i catturali si bloccanu. Per aghjustà l'adattazione, aduprate e stesse tecniche da u Passu 4 di i slides roller.

5. Cunduce i viti rimanenti per assicurà e diapositive in u locu.

prev
How to Install an Undermount Sink
Tallsen teach you how to install a new kitchen faucet
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect