loading

Cumu installà un Lavamanu Undermount

Undermount kitchen sink


Ciò chì avete bisognu

tela umida
Calafat di silicone
U cuteddu utilitariu
Cute di stufa
Bucket
Chjave regulable
Pinze
cacciavite
Pinza di legnu
2 pezzi di legnu
Lavamanu novu
Istruzzioni di u fabricatore
Un amicu per aiutà à elevà u lavabo


Passu 1: Verificate u vostru Plumbing

Prima di principià u prucessu di stallazione, verificate a qualità di i vostri tubi di furnimentu è di drainpipes. Sì sò rusted, avete bisognu di novi.


Passu 2: Turn Off and Disconnect Water Supply

Tagliate u vostru fornimentu d'acqua cù e valve di chjude sottu à u lavamanu. Per purgà a pressione di l'acqua fora di e linee, apre u to rubinettu di u lavamanu è lasciate chì l'acqua scorri finu à ch'ella diventa una goccia lenta. Aduprate una chjave regulable per disconnect i tubi di l'approvvigionamentu d'acqua sottu u lavamanu, mantenendu un bucket in manu per catturà l'acqua in eccesso. Estore filUn eliminazione di i rifiuti , scollegallu, è dopu localizà u circuit breaker è spegne l'alimentazione.


Passu 3: Eliminate a Trappula P è Qualchese Altre Connessioni

Aduprate una pinza per alluntanà a noce chì attacca a trappula P (a parte in forma di U di u drainpipe) à u vostru lavabo. Tira a trappula P, torna cù un bucket per catturà l'acqua in eccesso. Estore filUn lavastoviglie , scollegate a linea di drenu cù e vostre pinze. Se tenete un eliminatore di basura, cunsultate l'istruzzioni di u fabricatore per a rimozione.


Passu 4: caccià u lavamanu

Aduprate un cuteddu utilitariu per caccià u sigillante o calafate induve u vostru lavamanu incontra u vostru countertop. Svitate i clips sottu u countertop chì tenenu u vostru lavabo in u locu. Avete un amicu chì aiuta à mantene u lavamanu in u locu mentre fate questu, per ùn cascà micca nantu à voi. Eliminate cù cura u vostru lavamanu da u countertop è tagliate ogni caulk restante.


Passu 5: Installa New Sink

How to Mount an Undermount Sink Illustration

Aghjunghjite i clips di muntatura à u vostru novu lavabo secondu l'istruzzioni di u fabricatore. Applicà una perla di calafat di silicone longu u bordu di u novu lavabo. Move u vostru novu lavamanu in l'armadiu è alzate in u locu. Asciugà l'eccessu di silicone cù un pannu umitu.


Per mantene u vostru lavamanu stabile mentre u calafate si secca è mentre installate i clips di muntatura, ricumandemu d'utilizà una pinza di legnu o una cunea di legnu per mantene u lavabo in u locu. Sè vo aduprate una pinza di legnu, mette un pezzu di legnu horizontalmente nantu à u vostru lavamanu. Per evitari di graffià i vostri countertops, mette una spugna sottu à u legnu. Dopu, mette una estremità di una pinza di legnu attraversu u foru di drenu. Pone un altru pezzu di legnu trà u fondu di u lavu è a pinza. Stringhje a pinza. Se ùn avete micca una pinza di legnu, pudete ancu aduprà un pezzu di legnu (assicuratevi chì hè a longa ghjusta!) Chì pò esse cunghjuntatu trà u fondu di u lavu è u pianu di a vanità per agisce cum'è un brace. Mantene a pinza di legnu o cunea in u locu per 24 ore mentre si secca.


Una volta chì a pinza o cunea hè in u locu, aghjunghje i supporti di muntatura è i clips à a parte sottu di u vostru lavamanu. Questu pò esse bisognu di calafat o un trapanu.


Passu 6: Installa Drain è Accessori

Una volta chì a pinza di legnu o a cunea di legnu hè stata in u locu per 24 ore, pudete sguassate è aghjunghje u drenu. Applicà una perla di calafate à a parte sottu di u drenu per creà un segellu impermeabile. Sottu à u lavu, stringhje a guarnizione è a flange. Eliminate l'eccessu di caulk. Sè avete aduprà un smaltimentu di basura, installate u supportu di muntatura sottu u lavamanu.


Passu 7: Connect the Plumbing

Riattaccate a trappula P è cunnette e linee di fornimentu d'acqua à e linee di rubinetti. Reinstallate u drenu di lavapiatti se ne avete unu, è se tenete un eliminatore di basura, seguite l'istruzzioni di u fabricatore per a stallazione.


Passu 8: Test It Out

Accende u supply d'acqua è scorri l'acqua. Verificate per qualsiasi segni di fughe è aghjustate in cunseguenza. Allora accende u putere à u circuit breaker per a eliminazione di basura.

prev
Which force do I need for my kitchen gas springs?
How to install ball-bearing drawer slides
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect