loading

Cumu installà e cerniere di a porta

I cerniere di l'armadiu tradiziunali sò generalmente usati per scopi decorattivi. Questu hè chì una cerniera tradiziunale hè muntata nantu à a porta di l'armadiu è hè visibile (o parzialmente visibile) quandu a porta hè chjusa. Queste cerniere sò più faciuli di stallà cà e cerniere europee, ma ùn mancanu a so versatilità.

door h

1. Marcate a Porta è Pone e Cerniere

Aduprate un lapis è una cinta metru per marcà e zone di a porta induve vulete installà e cerniere. Una volta chì i marchi sò in u locu, mette e cerniere nantu à quelli marchi in modu ch'elli sò chjappi contru l'internu è fora di l'armadiu.

hinge1

2. Aghjustate u spaziu trà e cerniere

Assicuratevi chì u spaziu trà e duie (o trè) cerniere pusatu nantu à l'armadiu è a distanza trà e cerniere è u bordu di l'armadiu hè ancu. Stu passu hè cruciale per assicurà u funziunamentu propiu di a porta di u vostru cabinet. Assicuratevi di scrive e misure per pudè riplicà per altre porte simili.

hinge2

3. Tap the Hinges in Place

Aduprate a cinta di u pittore per chjappà l'estremità superiore di e cerniere in modu chì si fermanu avvolte intornu à u bordu di l'armadiu mentre aghjunghje i viti.

hinge3

4. Drive Viti nantu à u Latu di l'Armariu di a Cerniera

Aduprate un perforatore per installà viti à u latu di l'armadiu di a cerniera. Assicuratevi chì i viti vanu finu à a porta.

hinge4

5. Colla a Porta à a Cerniera

Avà volta u latu di a porta di a cerniera nantu à u latu di l'armadiu avvitatu è aghjunghje una linea di cola calda nantu à a cima. Pone a porta di l'armadiu nantu à a viti, aghjustate per allineà a porta, è poi mantene in u locu finu à chì a cola si secca.

hinge5

6. Drive Viti nantu à u Latu di a Porta di a Cerniera

Aprite a porta è i viti di perforazione in u latu di a porta di a cerniera. Apertura è chjude a porta uni pochi di volte per verificà u so allinamentu, è avete finitu.

hinge6

prev
The load-bearing capacity of the slide
Tallsen teach you how to set up a drawer
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect