loading

Tallsen vi insegnerà cumu installà un cassetti

logo

Passu 1. Marca a piazza di i diapositive

Misurendu da u pianu internu di l'armadiu, marcate una altezza di 8¼ inch vicinu à u fronte è u spinu di ogni muru laterale. Utilizendu i marchi è una dritta, tracciate una linea di livellu à traversu u muru nantu à ogni muru internu di l'armadiu. Fate una marca nantu à ogni linea chì hè 7/8 inch da u fronte di u cabinet. Questu permette un spaziu per u grossu di u fronte di u cassero più un insertu di 1/8-inch.

Passu 2. Posiziona i Slides

Allineate u latu fondu di a prima slide sopra a linea, cum'è mostra. Pone a punta di fronte di u slide daretu à a marca vicinu à a faccia di l'armadiu.

Non3. Installa i Slides

Tenendu a diapositiva fermamente in u locu, spinghje l'estensione in avanti finu à chì i dui gruppi di fori di viti sò visibili. Aduprendu un trapanu / cunduttore, perforate i buchi piloti pocu prufunni in un foru di viti vicinu à u fronte è u spinu di u slide. Utilizendu i viti furniti, muntate u slide à l'internu di l'armadiu. Repetite i passi 2 è 3 per muntà a seconda diapositiva di cassetti nantu à u latu oppostu di l'armadiu.

Non4. Marcate i lati di i cassetti

Utilizendu una cinta metru, marcate u centru di l'altitudine di a scatula di cajera nantu à i so pareti laterali esterni. (Nota: stu cajò hè mostratu senza a faccia di cajera, chì serà stallatu à a fine di stu tutoriale.) Utilizendu una dritta, marcate una linea horizontale à l'esternu di a scatula di cassetta da ogni latu.

Tallsen vi insegnerà cumu installà un cassetti 2

Non5. Posiziona l'estensione Slide

Eliminate a sezione staccabile di ogni diapositiva di cassetti, è mette nantu à u latu di u cassone currispundente. Posizionate i slides in modu chì sò centrati nantu à a so linea currispundenti è flussu cù a faccia di a scatula di cassetti, cum'è mostra.

Non6. Attach the Slides to the Drawer

Aduprendu un trapanu / driver è i viti furniti cù i slides di cassetti, muntate u slide à u casgiu.

Passu 7. Inserite u Cassetti

Mantene u livellu di cassetti davanti à l'armadiu. Pone l'estremità di i diapositive attaccati à i cassetti in e piste in l'armadiu. Pressendu uniformemente nantu à ogni latu di u cajò, trascinate u cajonu in u locu. A prima diapositiva in l'internu pò volte spinghje un pocu più duru, ma una volta chì i chjassi sò impegnati, u cassone deve scorri fora è in liscia.

Passu 8. Pone a faccia di u cassone

Applicà a cola di legnu à a faccia di a scatula di cassetti. Cù u cassone chjusu, pusà a faccia di u cassone cù spazii uguali longu i bordi superiori è laterali. Aduprendu pinze, assicurate a faccia di u cassetti contr'à a scatula di u casgiu.

Passu 9. Attach the Drawer Face

Trascinate cù cura u cassettiu apertu, è poi chjappà viti da 1 inch attraversu i buchi in a scatula di cassetti è in a parte posteriore di a faccia di cassetti per assicurà in u locu.

prev
How to Install Door Hinges
Tallsen show you undermount drawer slides and tendem box
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect