loading

Ccesti liatfuranteguvernu dui esi creante2021 ordi & rvatsb

Ogni annu, u Disegnu STL editori selezziunà un individuu lucale o coppia per onore cù u Premiu Visionariu . Questa persona hè ricunnisciuta per i so cuntributi unichi à a cumunità di u disignu, è, attraversu i so sforzi è l'azzioni, aiutanu à fà St. Louis un locu più interessante è eccitante per vive.

Quist'annu, simu entusiasti di dà u premiu à Susan Sherman. Susan hè cunnisciuta è rispettata per u so travagliu infaticabile in nome di l'urganisazioni ch'ella sustene, ma nimu ùn hè più assuciatu cù ella chè u Saint Louis Fash Fondu di ioni , chì hà cofundatu. Sottu a dirigenza è a guida di Susan, u Fondu di Moda hà alimentatu i diseggiani emergenti, hà prumuvutu l'educazione di a moda è aiutatu à rivitalizza u St. U distrettu storicu di a robba di Louis, chì porta l'attenzione di a stampa naziunale è l'impieghi in a nostra cità. U FashionIncubator di u Fondu hà attiratu talentu di designu promettenti è hà aiutatu à facilità l'ascesa di St. Louis cum'è una opzione attraente è viable per l'imprese di moda è i pruduttori per fà affari. Unu di l'esempii più riesciuti di stu sforzu hè Evolution St. Louis , una cumpagnia di maglieria high-tech di $ 5 milioni chì hà apertu u so primu stabilimentu in St. Louis.

Susan hè ancu u cofundatore di MERCH , un picculu St. L'affari basatu in Louis chì cunnetta i marchi di moda acclamati cù St. I clienti Louis attraversu pop-up shops per marche cum'è Proenza Schuler, Jeffrey Levinson, Mansur Gavriel, Moss Antiques, è altri.

I vincitori di u Premiu Visionariu passati includenu Esley Hamilton, Alise O'Brien, è Carol è Pat Schuchard.


prev
Can t wait to ditch your home office post-COVID? The future of workplace desi...
Chinese Premier Li Keqiang pledges 'fertile' Chinese market for foreign inves...
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect