loading

Ùn possu aspittà di abbandunà u vostru uffiziu di casa post-COVID? U futuru di u locu di travagliu desi

"Parte di cumu u disignu pò guidà a ghjente in l'uffiziu hè di riflettendu veramente ciò chì hè diventatu sacru per l'individui mentre’Aghju travagliatu da casa per un annu."

B prima di 2020, quale averia invintatu chì era pussibule di fà u travagliu in casa da u mità di a sala di ghjocu ? O truvà l'ispirazione mentre pusatu à a tavola di a cucina? Prima di COVID-19, i travagliadori di l'uffiziu eranu fideli à i so scrivani in piedi è i monitori duali—situatu in un spaziu chì ùn hà micca’t doppia cum'è una camera d'ospiti. Ma cù un vaccinu COVID-19 chì si sviluppa, è l'impiegati si sò abituati à travaglià remotamente, e cumpagnie si dumandanu cumu equilibrà u desideriu di flessibilità cù a necessità di esse in un uffiziu per a cullaburazione. Sfruttendu u putere di un bonu disignu, i pruprietarii di l'imprese contanu per attruverà l'impiegati in u locu di travagliu.

Benson Hill , una cumpagnia di tecnulugia alimentaria chì era a prima in St. Louis per riceve un finanziamentu da Google, hà travagliatu recentemente cù una ditta di architettura è di design Arcturis per trasfurmà a so sede in u campus di u Donald Danforth Plant Science Center in Creve Coeur. U spaziu presenta culori naturali—indigo, verde, alzavola—è tali finiture cum'è noce è tile d'argilla cum'è un cennu à a cumpagnia’U travagliu in a tecnulugia agricula. L'illuminazione pò cambià a temperatura di u culore (da sfumature calde à fresche) in relazione à e diverse temperature di culore di u sole. L'apparecchi di sopra imite l'aspettu di i tubi di irrigazione, è i laboratori ricevenu 100 per centu d'aria fresca grazia à a circulazione di punta (assai apprezzata in un mondu post-COVID). Fora di a cumpagnia’A cucina hè un invitante spaziu di salone flessibile chì si sente abbastanza intima per travaglià in soli o pò esse mudificatu per accoglie 350 per un municipio.–riunione di stile. E scale furniscenu una pausa architettonica trà l'uffiziu è l'area di laboratoriu. I Labs presentanu finestre d'osservazione per fighjà i circadori à u travagliu.

Megan Ridgeway hè a presidente di Arcturis. Ella dice chì integrale à u disignu di l'uffiziu in 2021 hè a “postu di travagliu di scelta” “Una parte di cumu u disignu pò guidà a ghjente in l'uffiziu hè di riflettendu veramente ciò chì hè diventatu sacru per l'individui cum'è elli’Aghju travagliatu da casa per un annu,” ella dice. Chì puderia significà scolpisce stanze per u travagliu cuncentratu, spazii chì sò abbastanza grandi per a cullaburazione ma ponu ancu permette un alluntanamentu suciale, è una stanza di benessere induve un impiegatu pò scappà per cinque minuti per medità o beie una tazza di caffè. Post-COVID, Ridgeway hà da carattarizà quellu cum'è una necessità più cà una amenità.

Benson Hill’U CEO di Matt Crisp, hà ricunnisciutu chì a chjave per un disignu di l'uffiziu successu seria dà à i so impiegati u cuntrollu di cumu si sentenu in l'uffiziu. “Sì avete sta zona monotona in u quale travaglianu, è vanu in diverse parti di questu, è sò in fondu in una altra versione di induve eranu prima, chì’ùn hè micca bellu,” dici. “Pensu chì crea quasi una claustrofobia. A diversità di i spazii chì furnite permettenu à e persone di canali qualsiasi energia hè quella’Hè più pruduttivu per elli è più cullaburatori per elli” Unicu di stu prughjettu hè chì Crisp vulia un disignu di l'uffiziu chì alluntanassi l'impiegati da a so scrivania. “Avemu successu quandu a ghjente innuva,” ellu dice, “è alcuni di i migliori innuvazioni si trovanu quandu collaboranu”

Una manera chì Arcturis hà sappiutu creà quella diversità di u spaziu è incuragisce u travagliu inseme hè per l'usu di a teoria di u culore. Quattru stanze in Benson Hill sò avvolte in un culore diversu: aranciu brusgiatu, indigo, verde scuru è argilla. Ogni culore evoca emozioni particulari è l'impiegati anu cuminciatu à gravità versu questi culori per via di a manera chì li facenu sentu. Crisp, per esempiu, li piace à riservà riunioni in a sala di cunferenza aranciu. “Ti senti cum'è tù’Sò quì per fà qualcosa veramente impurtante, innovatore,” dici. Arcturis hè in u prucessu di cullà dati da l'impiegati per decifrare quali stanze sceglienu per certu compiti.

Architetti  è i disegnatori di l'interiore anu ancu amparà chì, post-COVID, u disignu di u locu di travagliu si estende fora di i mura di l'uffiziu. Brad Liebman, u direttore di l'interior design in l'impresa di ingegneria di l'architettura HOK , dice chì una di e cose chì sente da i clienti hè chì’hè tutta di flessibilità. È se una cumpagnia permette à l'impiegati di travaglià da casa dui à trè ghjorni à settimana, volenu equipà e so case cù a listessa tecnulugia chì esiste in l'uffiziu.

“Tutti avemu a tecnulugia ghjusta per passà avà, ma hè u megliu? Hè ciò chì’hè in l'uffiziu?” Liebman dice. U stessu passa per i mobili. “Ci hè parechje persone chì sò stati à pusà in una sedia inconfortable per quasi un annu” Liebman pensa chì queste amenità aiuterà l'imprese à attruverà è mantene u talentu.

Per l'imprese chì impieganu travagliadori remoti, Ridgeway li incuraghjenu à pensà à cumu incorpore i novi assunti in a cultura di l'impresa. I strateghi di a marca Arcturis compilanu scatuli cù l'articuli essenziali chì incapsulate a cultura di una sucietà è li mail à l'impiegati remoti. “Pensu chì a pandemia hà sottolineatu chì u nostru rolu di prufessiunali di cuncepimentu hè di creà esperienze,” ella dice.

L'impiegatori pensanu ancu à l'esperienze in l'uffiziu fisicu. Jessica Waite, un capu di prughjettu in HOK, dice chì a più grande dumanda chì sente da i clienti hè u desideriu di creà un spaziu chì sustene a cultura di a cumpagnia. Quandu si’Hè sicuru di fà cusì, i clienti volenu chì l'impiegati tornanu in l'uffiziu, “micca solu per piglià a ghjente’s compiti fatti, ma per cresce veramente cum'è impiegati”

Per esempiu, Liebman punta à HOK’l'uffiziu propiu in St. Louis. Una stanza hà finestre à doppia altezza chì si affaccianu nantu à l'Arcu, scrivanie supplementari in piedi è mobili di salotto.: “Sanu’Hè solu u spaziu induve tutti ponu riunite,” dici.

 

 

prev
3D-printed furniture & transformable lights win 2021 DDP best design award
See the winning projects of Design STL s 2021 Architect & Designer Awards
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect