loading

U primu ministru cinese Li Keqiang promette u mercatu cinese "fertile" per l'investimenti stranieri

Cina prumesse di apre più, urge à a cooperazione globale
Publicatu: 14 d'ottobre di 2021 22:53 Actualizatu: 14 d'ottobre di 2021 22:54
U primu ministru cinese Li Keqiang promette u mercatu cinese fertile per l'investimenti stranieri 1

I membri di u staffu passanu davanti à un banner fora di u centru di l'esibizione chì hà da accoglie a 130a sessione di a Fiera di Importazione è Esporta di Cina in Guangzhou, a pruvincia di Guangdong in u Sud di a Cina.Foto: Xinhua



Cina hà prumessu di novu di apre a so ecunumia è hà fattu un appellu à a cooperazione globale, postu chì u paese hà apertu a so fiera storica ghjovi in ​​Guangzhou, a prima volta sia in persona sia in linea dapoi u coronavirus, una mossa chì l'esperti anu dettu micca. hà marcatu solu una vera ricuperazione di l'ecunumia cinese, ma hà ancu dimustratu a rispunsabilità di a Cina per assicurà e catene di fornitura glubale in mezzu di a crisa pandemica.

A 130a sessione di a Fiera di l'Importazione è l'Exportazione di Cina, più cunnisciuta cum'è a Fiera di Canton, hà creatu assai primi in a storia di l'avvenimentu. A fiera, chì attrae più di 30,000 espositori offline è in linea, hè a più grande fiera cummerciale in persona di u mondu da u focu di coronavirus. Hà assistitu ancu à a presenza di u Premier Cinese à a grande cerimonia di apertura è à un foru cummerciale, chì hà risuscitatu a fiducia di i participanti in l'enfasi di a Cina per spinta u cummerciu.

U presidente cinese Xi Jinping hà mandatu una lettera di felicitazione à a fiera ghjovi, dicendu chì a Cina hè disposta à unisce e mani cù tutte l'altri nazioni è praticà un veru multilateralismu per custruisce una ecunumia mundiale cun apertura di altu livellu.

L'avvenimentu di cinque ghjorni, chì hà da principià ufficialmente u venneri è durà finu à u marti, assistitu da i funzionari di u guvernu è i dirigenti di l'affari, hè previstu di espansione ulteriormente a cooperazione, i scambii è e vendite trà a Cina è altri paesi. Un totale di 7,795 cumpagnie mostraranu e so ultime tecnulugia è prudutti in una zona di mostra di 400,000 metri quadrati, è altre imprese 26,000 mostreranu i so prudutti in linea.

A Fiera di Canton hè tenuta ogni primavera è vaghjimu da u so primu lanciu in u 1957 è hè statu vistu cum'è un barometru di u cummerciu esteru di a Cina.

A celebrazione di a fiera ùn solu marca a "genuina" ripresa di l'ecunumia chinesa dopu à u colpu di u coronavirus, ma dimustra ancu a rispunsabilità è a capacità di a Cina per assicurà a pruvista glubale durante e crisi maiò, anu dettu l'esperti.

"Mostra chì i servizii è e catene di fornitura di a Cina sò normalizzati (dopu à COVID-19), chì hè significativu per stabilizzà l'approvvigionamentu glubale è rinvià l'ecunumia mundiale", Zhu Qiucheng, CEO di Ningbo New Oriental Electric Industrial Development è ancu un espositore, hà dettu à u Global. Tempi.

U primu ministru cinese Li Keqiang promette u mercatu cinese fertile per l'investimenti stranieri 2

Fiera di Canton in numeri Grafica: Feng Qingyin/GT





Missaghju di apertura

In a cerimonia di apertura di a Fiera di Canton, u primu ministru cinese Li Keqiang hà urigatu à a cumunità internaziunale per fà un cummerciu ghjustu, liberu è mutuale, mentre chì i paesi duveranu ghjucà à e so forze per espansione i mercati mundiali inseme.

Li hà prumessu di mantene u mercatu cinese cum'è u "terrenu fertili" per l'investimentu straneru è di cuntinuà à riduce a lista di settori chì sò off-limits à l'investituri stranieri.

A Cina hà da participà attivamente à migliurà e regule di u cummerciu internaziunale, è avanzà in a liberalizazione di u cummerciu è di l'investimentu, hà dettu Li.

U paese spingerà u Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale per entre in vigore cù l'altri membri di u pattu. Avanzarà ancu attivamente u prucessu di unisce à l'Acordu Comprehensive è Progressiu per a Partenariatu Trans-Pacificu mentre si move per firmà più accordi di cummerciu liberu.

A lettera di felicitazione di Xi è u discorsu di Li hà mandatu u missaghju chì a Cina hè decisa à abbraccià l'apertura malgradu e sfide esterne, una direzzione chì hà è aiutarà a Cina à risponde à e so ambizioni ecunomiche, anu dettu l'esperti.

"A Cina manda un signalu fermu à u mondu sanu chì fermarà à l'apertura è ligà strettamente a so ecunumia cù l'ecunumia mundiale", Tian Yun, ex vicedirettore di l'Associazione Operazione Economica di Pechino, hà dettu à u Global Times.

Ellu disse chì seria una tendenza inevitabbile per u cummerciu di ghjucà un rolu sempre più impurtante in u sustegnu di a crescita ecunomica, quandu altri settori, cum'è e pruprietà, sò in un prucessu di currezzione per prevene i risichi.

Wang Peng, un prufissore assistente à a Gaoling School of Artificial Intelligence in l'Università Renmin di Cina, hà dettu ancu chì a celebrazione di a Fiera di Canton in una pandemia glubale pò esse più significativa per u mondu (c'è i tempi normali), postu chì mostra A determinazione d'apertura ùn sarà fermata malgradu parechje cunsequenze negative causate da a pandemia globale di COVID-19.

"Significa chì e strategie di sviluppu di a Cina di a doppia circulazione ùn chjude micca e porte à u mondu, ma generanu più opportunità à i partenarii di a cooperazione internaziunale", disse.

Durante a 130a Fiera di Canton, l'ecunumia di Hong Kong hè diventata un puntu culminante. Ghjovi, u Chief Executive di a Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong, Carrie Lam, hà assistitu à u Forum di Cummerciu Internaziunale di Pearl River, tenutu per a prima volta durante a Fiera di Canton.

Li hà dettu ancu chì a Cina stabiliscerà spazii piloti di cummerciale digitale in l'area di a Baia di Guangdong-Hong Kong-Macao, mentre spingeva per a custruzzione di piattaforme logistiche intelligenti d'oltremare in a zona.

"Questu hè un signu incuragiscendu chì Hong Kong si integra sempre più in u sviluppu di u cuntinente", disse Tian. Hà nutatu chì a fusione di e rete di cummerciale efficaci di Hong Kong è a fabricazione di u cuntinente ùn solu aumentà u cummerciu di Hong Kong, ma pò mudificà a Greater Bay Area in a zona ecunomica più influente di u mondu.

U primu ministru cinese Li Keqiang promette u mercatu cinese fertile per l'investimenti stranieri 3

Fiera di Canton Photo: VCG





Sentu entusiasta



L'abbracciu di u guvernu di e pulitiche d'apertura è l'enfasi nantu à a crescita di u cummerciu hà ancu generatu ottimisimu trà l'espositori, chì anu manifestatu a fiducia in e prospettive cummerciale di a Cina.

Ying Xiuzhen, presidente di a Cumpagnia di Cummerciu Esteru di a China-Base Ningbo, hà dettu à u Global Times chì a celebrazione di a Fiera di Canton in mezzu di una pandemia a face entusiasmata è cunfidenza, postu chì hà dimustratu chì u guvernu dà una grande impurtanza à u settore cummerciale.

Cum'è un trader veteranu, hà dettu ch'ella sentia chì "ùn ci hè nunda da teme", postu chì u sviluppu di u cummerciu di a Cina hè statu assai "normale" in ogni difficultà chì affruntà u paese, sia a crisa finanziaria asiatica sia l'aumentu di i tariffi di i Stati Uniti.

Luo Guiping, un membru di u staffu di Primary Corporation, un fornitore di cucina è bagnu basatu in Shenzhen, hà dettu ghjovi à u Global Times chì dopu à trè sospensioni di fiere offline per l'effetti di a pandemia, a ripresa di a Fiera di Canton hà significatu significativu. per a so cumpagnia.

"Ancu se a cumminazione di l'esposizione in linea è in persona portarà sfide è opportunità per noi, aghju cunfidenza chì a nostra attività si espansione in e novi circustanze internaziunali", disse Luo.

U Global Times hà vistu circa 600 persone chì assistenu à a ceremonia d'apertura in persona, a maiò parte di i quali eranu rapprisentanti di espositori chì assisteranu à a fiera in persona è cumpratori di tuttu u mondu.

A ghjente hà parlatu entusiasmatu è hà pigliatu ritratti davanti à u logu di a Fiera di Canton. Parechji di l'espositori anu dettu ch'elli ùn ponu ancu crede chì una fiera internaziunale cusì grande si terrà in persona in mezzu à u focu di a pandemia di COVID-19.

prev
See the winning projects of Design STL s 2021 Architect & Designer Awards
Slide rail technology
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect