loading

Chì forza aghju bisognu per e mo molle di gas di cucina?

Which force do you need?

Per truvà a molla di gas ghjusta per u vostru armariu di cucina, avete bisognu di cunnosce e dimensioni. Pudete misurà a maiò parte di questi cù una regula, ma ùn hè micca immediatamente pussibule di calculà a pressione in a primavera di gas.

Fortunatamente, a maiò parte di e surgenti di gas per l'armarii di cucina anu testu stampatu nantu à elli. Calchì volta, questu indicà quanti newtons hà a primavera. Pudete vede à a diritta cumu leghje e forze.

Quì sottu pudete vede alcune di e surgenti di gas più usate per l'armarii di cucina. Sè avete bisognu di altre pressioni o di una corsa diversa, pudete truvà nantu à a nostra pagina di molla di gas o via u nostru configuratore di molla di gas.


BE 125N

Buy 1 pcbuy 2 pcs

BE 150N

Buy 1 pcbuy 2 pcs

BE 200N

Buy 1 pcbuy 2 pcs

BE 250N

Buy 1 pcbuy 2 pcs

BE 300N

Buy 1 pcbuy 2 pcs

BE 400N

Buy 1 pcbuy 2 pcs


Correct mounting Per piacè esse cuscenti chì ...

Posizionate a molla di gasu currettamente

Ci hè una guarnizione in i surgenti di gas di a cucina induve a barra di pistone è a manica si scontranu. S'ellu si secca, ci hè u risicu chì a guarnizione ùn furnisce micca un sigellu strettu è u gasu scapperà dunque. Ci hè una piccula quantità d'oliu in a manica, cusì per mantene a guarnizione lubricata, simpricimenti pusà a molla di gas di cucina in modu chì a barra di pistone hè girata in u so postu abituale. In u disegnu à fiancu, a molla di gas hè girata currettamente.

prev
3 Creative Kitchen Wall Décor Ideas to Spice Up the Space
How to Install an Undermount Sink
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect