loading

3 idee creative di decorazione murale di cucina per rinfriscà u spaziu

 

3 idee creative di decorazione murale di cucina per rinfriscà u spaziu 1

HOUSE OF CHAIS

Decorà a vostra cucina pò esse una certa sfida. Avete da equilibrà a funziunalità, l'urganizazione è a decorazione, tuttu in un spaziu. Inoltre, a decorazione di a cucina pò diventà caru—Ùn avemu micca tutti i bilanci per piastrelle novi, scaffali aperti, banchetti o apparecchi nascosti.

Ùn vi preoccupate però, avemu avutu cupertu cù 18 muru di cucina décor idee chì facenu chì a vostra cucina pare cusì bona cum'è l'alimentu chì cucinerete in questu.

01 Guvernu 18

Dimenticate u Tile Backsplash

kitchen wall

LAQUITA TATE

Quale hà dettu chì u vostru backsplash deve esse tile? Tanti di noi sò stanchi di u classicu tile di u metro biancu (ancu se, sò eterni), allora perchè micca cambià? Utilizà carta da parati pesante o carta di cuntattu pò rimpiazzà u tile per una frazzioni di u prezzu è in quasi ogni mudellu chì pudete imaginà.

 

kitchen wall

LA DESIGNER AFFAIR

Qualchidunu riservanu carta da parati audace per stanze in polvere o pareti d'accentu, ma dicemu chì andate tuttu in a cucina. Stu mudellu graficu fiurali hè luminoso è allegru, è u scaffale nìvuru vicinu hè u locu perfettu per vede libri di cucina, utensili di cucina è e piante (di sicuru). Punti bonus se coordinate e vostre pignate è padelle cù alcuni di i culori in u wallpaper.

 

Kitchen with wooden wall.

NAKED KITCHENS

Ancu s'ellu pò esse difficiule di fà creativa cù i muri di a cucina—dopu à tuttu, sò spessu largamente upstated by cabinetry—dà li qualchì interessu visuale cù una certa texture. Stu muru di dettagli di granu di legnu in questa cucina porta una sensazione calda è invitante à u spaziu. In più, u muru di legnu hè una grande basa per u disignu è décor, cum'è l'accenti di lignu in u spaziu avà sentu in casa.

 

 

prev
Tallsen teach you how choose a suitable kitchen sink
Which force do I need for my kitchen gas springs?
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect