loading

Cina hè diventata a più grande fonte d'impurtazioni di u Regnu Unitu per a quarta cunsecutiva

2

Sicondu statistiche di a Dogana Chine, in u primu trimestre di questu annu, u cummerciu di merchenzie sino-britannicu hà righjuntu 25,2 miliardi $ US, un aumentu annu di 64,4%. Frà elli, l'espurtazioni di a Cina eranu US $ 18,66 billion, un incrementu annu di 80%; l'impurtazioni da u Regnu Unitu eranu US $ 6.54 billion, un aumentu annu di 31.8%. Cina hè diventata a più grande fonte di impurtazioni di u Regnu Unitu per u quartu trimestre consecutivu.

Ricertamenti, u Regnu Unitu hà allargatu a so dumanda di prudutti cum'è machini cinesi, equipaghji elettronichi è pruvisti medichi. U "Guardian" britannicu hà analizatu chì a Cina era a prima ecunumia maiò à ricuperà da a nova epidemia di pneumonia di a corona, è hè ancu l'unica ecunumia maiò in u mondu per ottene una crescita positiva in 2020. Cina hà restauratu rapidamente l'ordine di produzzione è di vita, è hà sappiutu risponde à a dumanda d'importazione di Gran Bretagna.

Dapoi u sicondu trimestre di u 2020, u numeru di impurtazioni britanniche da a Cina hà superatu quellu di altri paesi, è hà dimustratu una tendenza à l'alza. In u 2020, u voluminu di u cummerciu di merchenzie trà a Cina è u Regnu Unitu cresce à 92,4 miliardi US. dollari, chì hè sempre un record altu malgradu e circustanze sfavorevuli di a diffusione di l'epidemie è a cuntinuvazione di u cumerciu internaziunale. L'investimentu bidirezionale trà a Cina è a Gran Bretagna hè cresciutu constantemente.

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect