loading

L'esportazioni di chip di a Corea di u Sud crollanu 22.7% in lugliu, u primu calatu in quasi trè

L'esportazioni di fabbrica di chipmakers di Corea di u Sudu sò cascate in lugliu per a prima volta in quasi trè anni, mettendu in risaltu chì a dumanda hè debule, secondu un rapportu nantu à u situ web di Lian He Zao Bao di Singapore u 31 di lugliu.

Citendu Bloomberg, u rapportu hà dettu chì l'esportazioni di semiconduttori sò cascate di 22,7% annu à l'annu in lugliu, dopu avè aumentatu di 5,1% in ghjugnu, secondu una dati publicata da l'uffiziu di statistiche di Corea di u Sud u 31. L'inventarii sò stati elevati in lugliu, in crescita di 80% annu à l'annu è invariatu da u mese precedente.

A pruduzzione di chip hà ancu rallentatu per u quartu mese consecutivu in lugliu, suggerenu chì i pruduttori maiò aghjustanu a pruduzzione per riflette a dumanda di rinfrescante è l'inventarii crescente, u rapportu hà dettu.

20220901100844786

U rapportu hà nutatu chì l'impetu debilitante in a vendita di chips hà aghjustatu à a prospettiva ecunomica glubale globale. I semiconduttori sò un cumpunente chjave per una ecunumia glubale chì hè sempre più dipendente da l'elettronica è i servizii in linea. Duranti l'epidemie, a dumanda di chips hè cresciuta cum'è parechje persone si sò rivolte à u travagliu remotu è à l'educazione per minimizzà u risicu di cuntrattà u virus.

U rapportu suggerisce chì a caduta di l'espurtazioni di semiconductor aiuta à spiegà a calata di l'espurtazioni di tecnulugia chì a Corea di u Sud hà registratu in lugliu per a prima volta in più di dui anni. Mentre l'esportazioni generale di a Corea di u Sud anu aumentatu di 9,4% in lugliu, e vendite estere di chips di memoria sò calate di 13,5%.

20220831143431459_640x439

Un analista di Citigroup hà avvistatu chì l'industria di i semiconduttori globale entra in a so peghju recessione in 10 anni è hà previstu chì a dumanda di u segmentu di chip puderia calà un altru 25%.

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect