loading

HOW TO REMOVE DRAWERS

A volte certi travaglii di pulizia è di movimentu ponu esse bisognu di caccià manualmente un cassetto da un armariu, un comò o un mobili simili. In a maiò parte di i casi, sguassate i cassetti hè faciule, ma u prucessu pò varià secondu u tipu di cassetti chì avete aduprà.

1 _356x267

Aprite u cassetto è localizzate e leve di pista longu u muru esternu. Avete ancu vede una palanca in ogni latu di u cassone, intornu à u centru di i rails. Queste palanca pò esse dritta o ponu esse ligeramente curve. U so travagliu hè di piantà u cassone da esse spustatu fora di a strada finu à ch'elli sò liberati.

Attenti à ùn catturà micca i vostri dita in rails sovrapposti quandu apre e porte.

I diapositivi cumplettamente estesi sò generalmente truvati nantu à i cassetti di 12 "(30 cm), più spessu cù tabulazioni dritte. I diapositivi di estensione di trè quarti sò più cumuni nantu à i cassetti di scatula da 6 "(15 cm), spessu cù barre di binario curve.

Mantene e duie leve à u stessu tempu. U megliu modu per disimpegnate e palanca hè di utilizà u to polgaru o u dito indici mentre sustene u cajò da u fondu cù i vostri dite restanti. In questu modu, se u cassone hè accidentalmente fora di a pista, ùn cascà micca.

Aduprate a manu manca per mantene a palanca à u latu di a manu manca di u casgiu è a manu diritta per mantene a leva à u latu drittu di u casgiu.

Alcune leve di rail pò avè bisognu di esse tirate in l'altu piuttostu chè spintu in giù. Tuttavia, stu tipu di cunfigurazione hè un pocu raru.

5_237x237

Tire u cassetto drittu mentre tene premutu i manici. Mantene u scorrimentu di u cassetto versu voi, assicurendu chì tenete e duie leve disinserite. Quandu ghjunghje à a fine di a pista, duverebbe alzà direttamente. Move ogni cassetti sussegwente fora di u pezzu in u listessu modu.

_356x237

Quandu site per abbassà u casgiu, mette nantu à una superficia plana è robusta.

Raccomandemu i SLIDES TALLSEN THREE-FOLD (SL3453).

6_257x257

Pò sustene un pesu massimu di 45 kg è hè principarmenti fattu di acciau laminatu à friddu cù un finitu galvanizatu. Pudete muntallu nantu à i pannelli laterali di i vostri cassetti è stu slide vi mantene tranquillu perchè hà un dispositivu cuscinettu integratu. .

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect