loading

Cumu Move Mobili Pesanti

U muvimentu di mobili pisanti hè spessu cunzidiratu un corvo. Avete un pocu sudatu, pudete ferite a vostra schiena, è duvete invià un amicu per aiutà. Ottene un novu pezzu di mobili pò esse cumplicatu è pocu gratificante perchè sapete chì duverete chjappà. In ogni casu, cù a tecnica ghjusta, ùn hè veramente micca cusì difficiule di trasfurmà un pezzu di mobili pisanti.

TALLSEN SLIDES_640x427

Pudete uttene u slider di taglia ghjusta in u vostru hardware locale o in a tenda di migliione di casa. Catene naziunali cum'è Home Depot o Hardware Tallsen certamente vende sliders di mobili. Se pensate di trasfurmà u mobili nantu à a moquette o l'erba, vi vulete cumprà sliders specificamente per stu tipu di muvimentu.

Se ùn avete micca sliders, pudete pruvà ancu u Frisbee.

Pone u vostru slider sottu à i quattru anguli di u mobili. Alzate ogni angulu è mette un slider sottu per chì i bordi lisci sò di fronte à u pianu. Questu riducerà l'attrito è facilità u muvimentu.

TALLSEN FURNITURE

Per spinghje i mobili. Appena avete postu u slider sottu à i cantoni di u mobili, pudete cumincià à spinghje. Se ci hè una altra persona, questu aiuterà per assicurà chì u mobili ùn si stende micca. Reduce u risicu di basculazione spingendu u mobili da a parte inferiore invece di a cima. Cù u slider, a friczione hè virtualmente eliminata è i mobili duveranu esse assai faciuli di spustà.

Ferramenta TALLSEN vi offre una larga gamma di opzioni, perchè se ùn sapete micca ciò chì aduprà per cunnette i vostri armari à e vostre porte, fate un ochju à TALLSEN per risolve e vostre dumande.

TALLSEN HINGE

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect