loading

Crossing The Mountain, a cooperazione economica è cummerciale Cina-Nepal ghjunghje à novu

Recentemente, u Cunsigliu di Statu è u Ministru di l'Affari Esteri Wang Yi hà ricevutu u Ministru di l'Affari Esteri Nepalese Khadga in Qingdao, Pruvincia di Shandong, per una visita in Cina. Questa era a prima visita in Cina da un Ministru di l'Affari Esteri Nepalese da u stabilimentu di u guvernu di Deuba in lugliu di l'annu passatu. Durante a visita di Khadga in Cina, i dui lati anu righjuntu un cunsensu impurtante nantu à a cooperazione.

A Cina hà annunziatu ch'ella accorderà un trattamentu senza tariffu à u 98% di i prudutti nepalesi è hà accoltu l'espansione di l'esportazioni nepalesi di tè, erbe medicinali cinesi è prudutti agriculi è di bestiame in Cina. Wang Yi hà dettu chì sustene u latu nigerianu per fà un bonu usu di stu dividend di pulitica è espansione e so esportazioni in Cina. Attualmente, a cooperazione economica è cummerciale Cina-Nepal face un progressu stabile. 2021, u voluminu cummerciale Cina-Nepal hà righjuntu 1,98 miliardi US. dollari, un aumentu di 67 per centu annu annu; L'imprese cinesi anu investitu 52,01 milioni di U.S. dollari in investimentu direttu non finanziariu in Nepal; L'imprese cinesi anu firmatu 1,28 miliardi di U.S. dollari in novi cuntratti di custruzzione in Nepal è hà fattu un fatturatu di 400 milioni di U.S. dollari. Malgradu i grandi diffirenzii in scala ecunomica, i dui paesi anu una forte complementarità in u cummerciu bilaterale è l'ecunumia, è ci hè ancu un grande spaziu per u sviluppu.

d058ccbf6c81800aa64ad6a71cf5e6f0838b4733

I dui lati rinfurzà i scambii umanistici è operanu più voli diretti per facilità i scambii persone à persone. Sicondu i media nepalesi, i turisti chinesi sò una di e fonti principali di visitatori stranieri in Nepal, cù un totale di 3,670 turisti chinesi chì entranu in u paese da u 2022. Sicondu u Cunsigliu di Turismu di u Nepal, un totale di 1,593 turisti cinesi sò ghjunti in Nepal via spedizione in lugliu, u più altu numeru di arrivi di turisti dapoi u scoppiu di COVID-19. Questu seguita a sospensjoni di i voli diretti trà Cina è Nepal.

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect