loading

E tendenze di l'industria di u mobili di e-commerce anu da succede

A traiettoria di l'industria di u mobili hè cambiatu rapidamente, in una piccula parte per via di a turbulenza sperimentata durante u 2020. A maiò parte di i cambiamenti chì affettanu sta industria si sò accaduti intornu à l'innuvazioni in a tecnulugia è u muvimentu versu più opzioni di cummerciale. Da i cambiamenti in u marketing, à l'adattazione di i mezi per quale a ghjente vede è cumprà mobili - l'industria si move rapidamente per risponde à i bisogni di i so clienti da una perspettiva digitale è in a tenda. Quì mettemu in risaltu uni pochi di spazii chì sò in evoluzione per risponde megliu à i bisogni di i cunsumatori in modu digitale, è cumu influenzanu i rivenditori.

tallsen eco

In una sucietà di gratificazione immediata, l'esperienza di u cliente hè King, è una manera di risponde à questi bisogni hè attraversu sperienze adattate. Più di a mità di i cumpratori in generale aspettanu chì e marche offrenu suggerimenti adattati è persunalizà l'esperienza per elli prima ancu di impegnà cù una marca. È ogni annu a cumpetizione per questu livellu di persunalizazione aumenta. Per risponde à sta dumanda di persunalizazione, l'imprese cullighjanu quant'è più dati pussibule è utilizanu software di gestione di l'infurmazioni di u produttu (PIM) in modu chì l'interessi è i cumpurtamenti di u cunsumadore ponu esse allinati bè cù i prudutti ghjusti. A persunalizazione è l'esperienze adattate funzionanu particularmente bè per e categurie di vendita di stili di vita cum'è mobili, è furnisce una altra strada per catturà i cunsumatori, dimustrendu chì u pruduttu di una marca pò risponde à i so bisogni di mobili.

Una volta chì un cunsumadore s'hè impegnatu in una grande compra di mobili, assai ùn anu micca a pacienza di aspittà più per quellu pezzu per esse in a so casa, è qualsiasi gratificazione ritardata, puderia esse un trattu. Millennials sò i più grandi mobili chì compranu demograficu, è avè cresciutu in un mondu di ecommerce, ùn vogliu micca aspittà. Sò abituati à a gratificazione immediata cù e so sperienze di shopping, cusì sò naturalmente gravitanti versu l'acquistu direttamente da e marche, o per mezu di cumpagnie chì ponu immediatamente furnisce a so compra. Questu hè ovviamente una sfida per i rivenditori in persona, però per via di a necessità di mantene assai inventariu in manu per risponde à questi bisogni. Una via per affruntà questu hè offrendu menu opzioni di tappezzeria in pezzi pre-assemblati in modu chì u cliente pò avè l'opzione di cash and carry.

prev
Crossing The Mountain, China-Nepal Economic And Trade Cooperation Reaches New...
Global Trade Rose 10% Year-on-year In The First Quarter, A Strong Recovery Fr...1
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect