loading

Netizens maravigliati da i taikonauti chì fighjenu i Ghjochi Olimpichi in diretta da u spaziu di a Cina

Dighjà 53 ghjorni dopu à u so viaghju in orbita, i trè membri di l'equipaggiu di a nave spaziale Shenzhou-12 ùn anu micca prublemi à fighjulà i Ghjochi Olimpichi di Tokyo in diretta da u modulu core di a stazione spaziale Tianhe di a Cina, chì hè in orbita à circa 390 chilometri sopra a Terra, in mezzu à a so attività occupata, grazie. à a tecnulugia di cumunicazione spaziale avanzata chì hà maravigliatu i netizens Chinese.

CSS


L'equipaggiu, Nie Haisheng, Liu Boming è Tang Hongbo, hà mandatu felicitazioni è i migliori auguri à l'atleti chinesi chì stavanu in competizione in Tokyo in un video chì a televisione statale China Central Television (CCTV) hà publicatu in u so contu Twitter-like Sina Weibo u sabbatu sera.

Tang hà dettu in u video chì, ancu s'ellu avianu un pianu di travagliu assai occupatu, fighjendu i Ghjochi Olimpichi in u so tempu di piacè avia purtatu gioia à a so vita in u spaziu.

"I Ghjochi Olimpichi di Tokyo sò meravigliosi, è guardemu in particulare i partiti chì l'atleti chinesi anu ghjucatu. I ghjucadori chinesi si sfidanu è anu ottenutu assai grandi vittorie è stabilitu novi record, è noi Cinesi simu cusì fieri di elli. Ci sentimu veramente felici per elli ", disse Liu.
"A cumpetizione, a cumunicazione, u travagliu duru, a lotta, a risa è e lacrime, sò tutti l'incantu di l'Olimpiadi. A maravigliosa prestazione di l'atleti ci inspira à tutti à travaglià dura è à esse un megliu sè stessu ", u capu di l'equipaggiu di Shenzhou-12 Nie hà dettu à a camera.


TAIKO

CCTV hà dettu chì i tecnichi in terra utilizanu satelliti di relé per trasfiriri i segnali TV à a stazione spaziale in tempu reale.

I trè taikonauts sò furnuti cù telefunini è tablette, chì li permettenu di fà telefonate o lanciari video chat cù a squadra di terra è e so famiglie cù tassi di trasmissione di dati quasi uguali à quelli di a Terra.

I netizens chinesi anu cummentatu nantu à e social media chì fighjà i Ghjochi Olimpichi in diretta in u spaziu hè "cool" è "meraviglioso".

"A maiò parte di a ghjente hè stata cusì occupata à fighjà l'Olimpiadi chì avemu quasi scurdatu chì avemu trè astronauti in u spaziu ... Sentu cusì fieru!" un altru netizen hà scrittu.
In fattu, a "villa spaziale" di Tianhe, un nome chì era utilizatu da i netizens per via di e so trè camere di lusso separati, un salottu largu è un bagnu, hà ancu una palestra spaziale attrezzata cù un tapis roulant apposta è una bicicletta per sustene i taikonauts. 'a necessità di ogni ghjornu per eserciziu fisicu.

prev
On Arbor Day March 12,2022, Tallsen Care For The Forest
Slim Metal Drawer Box Over 50,000 Times Opening And Closing
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect