loading

I motivi per u rail sliding ùn sò micca bè

Siccomu i standard ecunomichi è di vita di u mo paese cuntinueghjanu à migliurà, più è più diapositive di sfera d'acciaio sò aduprate in mobili, è diapositive di sfera d'acciaio ponu scontru prublemi di push-pull quandu sò usati. Kunshan Jinluda Company riassume i seguenti:

1. E sfere d'acciaio di u slide rail sò sfere d'acciaio inferjuri, chì sò pittate, micca abbastanza piene è rotonde, o u disignu materiale di u slide rail stessu hè difettu.

2. Troppu articuli sò impilati è pisanti, chì stringhje u spaziu di i cassetti, facendu chì u rail slide hè troppu carricu per un funziunamentu lisu.

3. U tempu di usu hè troppu longu, di solitu a vita di serviziu di u slide rail hè 50.000 volte di apertura è chjude. Se a vita di serviziu hè troppu longa, e sfere d'acciaio in l'internu sò più o menu purtate, chì facenu impussibile di spinghja è tirà in modu lisu.

4. U rail di scorrimentu hè arrugginitu, è a groove di palla è e sfere d'acciaio in l'internu sò facilmente corrode è arrugginite in un ambiente d'alta umidità.

5. I rails slide di l'installazione ùn sò micca allinati orizzontalmente, u spaziu di stallazione trà i rails slide hè troppu chjuca o i viti sò troppu longu per bluccà u tiratore.

6. Nisuna di e ragioni sopra pò esse bisognu di qualchì oliu lubrificante se u rail slide ùn hè micca liscia.

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect