loading

Forte Ripresa in u Cummerciu Globale (1)

4

Forte ripresa in u cummerciu glubale (1)

Grazie à a ricuperazione accelerata di l'ecunumia, u cummerciu mundiale hà vistu pocu tempu una onda di forte crescita.

Sicondu l'ultimi dati da u Giappone, l'exportazioni di u Giappone in maghju anu aumentatu da 49,6% annu à l'annu, chì hè u terzu mesi consecutivu di crescita, è u tassu di crescita era ancu 7% cumparatu cù u listessu periodu in 2019. Frà elli, l'espurtazioni à i Stati Uniti anu aumentatu da 87,9%, è l'espurtazioni à l'UE anu aumentatu da 69,6%. A causa di a forte dumanda di a Cina per l'equipaggiu di fabricazione di semiconduttori, l'automobile è e materie prime, l'esportazioni di u Giappone in Cina anu aumentatu di 23,6%, un aumentu di 11 mesi in una fila. Cina cuntinueghja à esse u più grande mercatu di esportazione di u Giappone.

L'esportazioni di a Corea di u Sudu in i primi 10 ghjorni di ghjugnu anu aumentatu da 40,9% annu annu. À mezu à elli, l'esportazioni di vitture di passageru anu più di duppià, è l'esportazioni di prudutti di petroliu è semiconduttori anu aumentatu ancu di più di 30%.

In Cina, u valore tutale di l'impurtazioni è l'esportazioni in maghju hà aumentatu da 26,9% annu à l'annu, a crescita accelerata da 0,3 punti percentuali da u mese precedente, è un aumentu di 20,8% da u listessu periodu in 2019. Sicondu i funzionari, l'impurtazioni è l'esportazioni, l'esportazioni è l'impurtazioni di a Cina da ghjennaghju à maghju anu aumentatu da 28,2%, 30,1% è 25,9% annu à l'annu, rispettivamente, stabilendu i livelli più alti in u stessu periodu in 10 anni.

A ricuperazione cummerciale ùn hè micca limitata à i paesi asiatichi. L'esportazioni di i Stati Uniti d'aprile anu righjuntu 205 miliardi $, un aumentu di 1,1% da u mese precedente. Frà elli, l'espurtazioni à a Cina hà righjuntu 13.1 billion U.S. dollari, un incrementu di 8,3% mese à mese. L'esportazioni d'aprile di Germania anu aumentatu da 47,7% annu à l'annu, l'impurtazioni anu aumentatu da 33,2%, è un surplus cummerciale di 15,5 miliardi d'euros. L'esportazioni di u Regnu Unitu in aprile anu aumentatu da 9.3% annu à annu è 2.5% mese à mese.

prev
China-ASEAN Relations Usher in New Prospects For Quality Improvement And Upgr...3
EU Agency Report: Russian Gas Supply Halt Could Cost Italy And Germany 2.5% O...
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect