loading

E relazioni Cina-ASEAN presentanu novi prospettive per a migliurà di a qualità è l'aghjurnamentu ...1

2(1)

E relazioni Cina-ASEAN inauguranu novi prospettive per a migliurà è l'aghjurnamentu di a qualità (3)

Dapoi u scoppiu di l'epidemie, a Cina hà superatu e so propiu difficultà è hà furnitu attivamente materiali anti-epidemie è assistenza tecnica à i paesi ASEAN, è hà consegnatu più di 100 milioni di dosi di novi vaccini coronavirus à i paesi ASEAN. I vaccini di a Cina sò diventati un supportu impurtante per l'ASEAN per custruisce u "Grande Muru di Immunizazione" è ponte u "Gap Immune". Cina hà dichjaratu chì hà da cuntinuà à unisce cù i paesi ASEAN per luttà contra l'epidemie, furnisce i paesi ASEAN cù più vaccini, è realizà a ricerca è a produzzione di vaccini, l'acquistu, a supervisione è a cooperazione di vaccinazione secondu i bisogni di l'ASEAN.

Per approfondisce a cooperazione anti-epidemica, prumove a ricuperazione ecunomica, migliurà u livellu di e relazioni, ghjunghje à u "Codice di Conducta di u Mari di a Cina Meridionale" u più prestu pussibule, insiste à sustene u multilateralismu, è prumove inseme i valori asiatichi. In quantu à a direzzione di sviluppu di e relazioni Cina-ASEAN, i pruposti di a Cina sò sia attuali sia à longu andà.

In u sfondate di l'epidemie, a cooperazione ecunomica, cummerciale è d'investimentu di a Cina è di l'ASEAN hà scuntatu a tendenza. I dui lati sò i più grandi partenarii cummirciali di l'altri è anu prumuvutu inseme a firma di l'Acordu di Partenariatu Ecunomicu Regionale Comprensivo, chì guidanu a ripresa economica regiunale.

prev
Global Trade Rose 10% Year-on-year In The First Quarter, A Strong Recovery Fr...
China-ASEAN Relations Usher in New Prospects For Quality Improvement And Upgr...
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect