loading

U Cummerciu Globale hà aumentatu di 10% annu à l'annu in u primu trimestre, una forte ricuperazione Fr

 1(1)

3. E pulitiche pertinenti è l'intervenzioni di i guverni di parechji paesi continuanu à affettà u cummerciu internaziunale è u prucessu di ricuperazione ecunomica è cummerciale dopu l'epidemie. I friczioni diplomatiche trà alcune ecunumie maiò è e difficultà attuali affrontate da u sistema di cummerciale multilaterale, etc., ponu avè un effettu restrittiva à u cummerciu mundiale. Inoltre, i sforzi di tutti i partiti per prumove un prucessu di ricuperazione sustenibile cù più effetti suciali è ambientali ponu influenzà u mudellu di cummerciu mundiale esistente.

   4. U nivellu di u debitu glubale hè in crescita, chì porta inestabilità à a macroecunumia. Durante a nova crisa epidemica di pneumonia di a corona, i guverni di diversi paesi per mantene l'ecunumia è u debitu supplementu pò purtà à inestabilità finanziaria. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una crisa globale di u debitu globale, l'aumentu di u debitu è ​​l'obligazioni di serviziu di u debitu pò purtà instabilità à l'economia glubale. Ogni aumentu di i tassi d'interessu metterà a pressione nantu à u prestitu naziunale è privatu, è avarà un impattu negativu nantu à l'investimentu è i flussi di u cummerciu internaziunale, in particulare in i paesi in via di sviluppu cù un spaziu limitatu di pulitica fiscale.

   5. I tendenzi di u cunsumu di i cunsumatori ponu esse sottumessi à cambiamenti duraturi. Durante a pandemia di COVID-19, u cumpurtamentu di i cunsumatori hà subitu cambiamenti maiò. A dumanda in certi settori hè aumentata, cum'è i prudutti sanitari, i servizii digitali, a cumunicazione è l'equipaggiu di l'uffiziu in casa, mentre chì a dumanda in altri settori hè diminuita, cum'è l'equipaggiu di trasportu, i viaghji internaziunali è i servizii di ospitalità. Se alcuni di sti cambiamenti persistanu, affettanu a dumanda di i cunsumatori di beni è servizii stranieri.

prev
New Orders For Furniture Remained Strong in May, Growing 47%
China-ASEAN Relations Usher in New Prospects For Quality Improvement And Upgr...1
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect