loading

Cancelliere: Quasi tutti i tagli fiscali da esse eliminati

U novu Cancelliere di l'Escacchiere, Jeremy Hunt, hà dettu in una dichjarazione u 17 chì annullà "quasi tutti" i taglii fiscali annunziati da u guvernu in settembre di questu annu.

U listessu ghjornu, Hunt hà dettu in un missaghju video, l'abulizione di i taglii fiscali destinati à assicurà a stabilità di l'ecunumia britannica, per rinfurzà a fiducia di u mondu esternu in a pulitica fiscale di u Guvernu.

TALLSEN TRADE NEWS

Sicondu a dichjarazione, u tassu di basa di l'impostu nantu à u redditu persunale continuerà à esse mantenutu à u 20%, annullandu a decisione di riduzzione à u 19% da aprile 2023. I taglii di l'impositu di dividendi annunziati previamente è u schema di esenzione di l'IVA per l'acquistu di i visitatori d'oltremare seranu ancu eliminati. A dichjarazione hà dettu chì l'eliminazione di i taglii fiscali generà circa £ 32 miliardi annu per u guvernu britannicu.

A dichjarazione hà dettu ancu chì u schema di Garanzia di u Prezzu di l'Energia annunziatu prima durà solu finu à aprile 2023, invece di u periodu di dui anni annunziatu prima. À quellu puntu, HM Treasury deciderà cumu per cuntinuà à sustene e famiglie è l'imprese di u Regnu Unitu nantu à e so fatture di energia dopu una rivalutazione.

U 23 settembre, u guvernu di u Regnu Unitu hà annunziatu un pianu massivu di tagliata di l'impositu per spinta l'ecunumia, solu per attivà scossa di u mercatu finanziariu, cù a libbra chì hà battutu un minimu record contru u dollaru americanu. L'analisti credi chì u pianu avarà un effettu limitatu à stimulà a crescita ecunomica, ma aumenterà significativamente u debitu di u guvernu è i risichi d'inflazione, è allargà a distanza trà ricchi è poveri.

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect