loading

L'UE riduce l'impurtazioni di mobili da a Malesia

I dati mostranu chì l'impurtazioni di mobili di legnu tropicale da Malaysia da l'UE27 è u Regnu Unitu anu diminuitu da 15% à 37.000 tunnellate in i primi quattru mesi di l'annu; in ogni modu, l'impurtazioni di mobili in legnu da l'Indonesia anu aumentatu da 18% à 42 000 tunnellate. Inoltre, l'espurtazioni di mobili da u Brasile à l'UE è u Regnu Unitu hà righjuntu 22 000 tunnellate, un aumentu di 8%, postu chì u paese hà ancu sviluppatu recentemente e so esportazioni di mobili domestici.

TALLSEN FURNITURE NEWS1

In u quartu mese di l'annu, l'impurtazioni di mobili in legnu da l'UE27 è u Regnu Unitu anu dimustratu una tendenza discendente, caduta da 10% à 950 000 tunnellate, per via di una calata di l'impurtazioni da parechji paesi furnitori chjave.

L'esportazioni di mobili in legnu di Vietnam in l'UE27 è in u Regnu Unitu sò state stabile à 82 000 tunnellate in aprile di questu annu. U fornimentu da l'India, Tailanda è Singapore, invece, hè cascatu considerablemente, cù l'India in calata di 16% à 35 000 tunnellate; Tailanda in calata di 39% à 0,3 milioni di tunnellate; è Singapore hè a più bassa, da 53%, cù solu 0,1 milioni di tunnellati esportati.

In April 2022, e nostre esportazioni di mobili tropicali à l'UE27 è u Regnu Unitu sò cascate da 8% à 460 000 tunnellate; u restu di i tropichi hè cascatu da 3% à 230 000 tunnellate.

Da u latu di l'offerta di mobili in Europa, secondu Eurostat, anche se a produzzione generale di mobili in l'UE27 hè tornata à COVID-19

Prima di u focu, l'impurtazioni di mobili in legnu in l'UE27 è in u Regnu Unitu eranu in crescita constantemente à un ritmu mediu di 6% annu.

tallsenhinge

I prublemi logistichi assuciati à u focu anu purtatu à un rallentamentu di a crescita di l'impurtazioni à u 3%, mentre chì l'annu passatu hà aumentatu à un ritmu di più di 20%. In u risultatu, a previsione per a dumanda europea di mobili in legnu questu annu hè prevista per cuntinuà à cresce à un bonu ritmu, secondu l'Istitutu di Mobili di Milano.

In rialità, però, l'inflazione glubale face chì l'economia europea entre in un periodu di crescita significativamente più lenta. A pruduzzione di legnu è altri inputs di materia prima hè calata drasticamente, i grevi di i dock è di i treni anu causatu seri prublemi logistichi, è a carenza di persunale è di l'electricità anu ancu affettatu a produzzione è l'offerta.

TALLSENNEWS

Ancu s'ellu ci hè statu un seriu sbilanciamentu trà l'offerta è a dumanda in l'industria europea di u mobili in l'ultimi dui anni, l'aumentu di e pressioni inflazionistiche sò prubabilmente sbulicà a dumanda di mobili in Auropa in a seconda mità di questu annu, in più di limità a produzzione è l'offerta.

prev
Chancellor: Almost All Tax Cuts To Be Scrapped
Pakistan Considers Settling Trade With Russia in Rubles
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect