loading

A missione storica di l'equipaggiu di a Cina Shenzhou13 arriva à a nova stazione spaziale Tiangong

Trasferitu da GLOBAL TIMES, Da Deng Xiaoci in Jiuquan è Fan Anqi in Pechino

sz13

I trè Taikonauts chinesi à bordu di a nave spaziale Shenzhou-13 intrinu in u modulu core Tianhe di a Stazione Spaziale Chine Tiangong u sabbatu, secondu l'Agenzia Spaziale China Manned (CMSA). Dopu chì Shenzhou-13 hà finitu cù successu un appuntamentu automatizatu veloce è l'accoppiamentu cù u modulu Tianhe in orbita, l'equipaggiu di Shenzhou-13 Zhai Zhigang, Wang Yaping è Ye Guangfu intrinu in a capsula orbitale di Tianhe, marchendu a seconda equipaggiu di u paese à esse intrutu in a Stazione Spaziale Tiangong di a Cina. .

SZ138

Cum'è tutti l'altri quandu entranu per a prima volta in a so nova casa, a prima cosa chì l'equipaggiu di Shenzhou-13 hà fattu era di verificà e so camere accoglienti è di cunnetta à u Wi-Fi. Un video livestream mostra chì Zhai, chì era u primu à entre, era cusì implicatu è entusiasmu di stabilisce chì stava flottandu à l'inversu in l'aria. I trè poi stallanu l'auriculare wireless per i discorsi spaziali-Terra.

Dopu una breve cunversazione chì informava a so sicurità à u centru di cuntrollu di terra, l'equipaggiu averà prestu u so primu pranzu in a so nova casa, Yang Liwei, direttore di l'Uffiziu di l'Ingenieria Spaziale Manned China è u primu astronauta di u paese hà dettu.

A missione storica di l'equipaggiu di a Cina Shenzhou13 arriva à a nova stazione spaziale Tiangong 3

Trà i trè novi residenti, ci sò u primu spaziale di u paese Zhai Zhigang, a prima taikonauta femina chì hà intrutu in a so propria stazione spaziale Wang Yaping, è u primu taikonaut chì hè statu furmatu in una agenza spaziale internaziunale Ye Guangfu. Staranu in u spaziu per sei mesi, u doppiu di u tempu di l'equipaggiu Shenzhou-12. Hè previstu di vultà in terra in April 2022, chì significa chì celebreranu un annu novu cinese speciale è indimenticabile in u spaziu. Sò incaricati di fà duie à trè attività extravehicular, più cunnisciute cum'è passeggiate spaziali. Wang Yaping hà da participà à almenu una caminata spaziale, diventendu a prima donna chinesa per ottene una tale impresa, u Global Times hà amparatu da i membri di a missione. Sicondu u CMSA, sò ancu previsti per installà ingranaggi di trasferimentu chì liganu i bracci robotichi grandi è chjuchi è ingranaggi di sospensione cunnessi per u futuru travagliu di custruzzione.

SZ1301

L'appuntamentu è l'attraccamentu hè accadutu à 6:56 am u sabbatu matina, sei ore è mezza dopu avè viaghjatu nantu à un missaghju di trasportu Long March-2F da u Centru di Lanciamentu di Satelliti di Jiuquan in a Pruvincia di Gansu in u Nord-Ovest di a Cina, l'Agenzia Spaziale Manned China (CMSA) hà dettu. in una dichjarazione mandata à u Global Times. Attraccata à u fondu di a cabina di core di Tianhe da una direzzione radiale, a nave spaziale hà trasportatu in modu sicuru è lisu u secondu batch di residenti à a stazione spaziale di China. Un volu cumminatu hè statu furmatu, custituitu da a cabina di core Tianhe à u centru, è l'imbarcazione tripulata Shenzhou-13, l'imbarcazioni di carica Tianzhou-2 è -3 à u latu, u CMSA hà dettu.

Sicondu i sviluppatori di a nave spaziale cù l'Academia Chinesa di Tecnulugia Spaziale (CAST), anu cuncepitu un novu percorsu di appuntamentu è u modu di volu circular per sustene l'accoppiamentu veloce in a direzzione radiale. Hè bella quant'è a "valsa spaziale", era assai più difficiuli di l'accoppiamentu frontale è posteriore cù a cabina di core Tianhe cum'è e missioni Shenzhou-12, Tianzhou-2 è -3 avianu esercitatu. "Per i dockings frontali è posteriori, ci hè un puntu di mantenimentu di 200 metri per l'imbarcazione, chì li permette di mantene una attitudine stabile in orbita ancu quandu i mutori ùn funzionanu micca. Tuttavia, l'appuntamentu radiale ùn hà micca un puntu di fermata cusì mediu, è esige una attitudine cuntinua è un cuntrollu di l'orbita ", u CAST hà dettu in una nota à u Global Times. Hà aghjustatu chì durante l'appuntamentu radiale, a nave spaziale hà bisognu di turnà da u volu à livellu à u volu verticale cù una larga gamma di manovre d'attitudine, ponendu sfide duru per "l'ochji" di a nave per vede u mira à tempu è assicurà chì "l'ochji". "Ùn serà micca disturbatu da cambiamenti cumplessi di l'illuminazione. U successu di stu novu metudu di docking seria un altru signu di e capacità di docking di a nave spaziale Chine, anu nutatu l'esperti.

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2024 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
Customer service
detect