loading

Cina hà celebratu una medaglia d'oru record di nove cum'è l'Olimpiadi Invernali di Pechino

beijing winter olympics

A Cina hà celebratu un record di medaglia d'oru cum'è l'Olimpiadi d'Invernu di Pechino si sò conclusi dumenica, battendu per pocu i Stati Uniti per classificà terzu in u conte di medaglia.

Tradizionalmente assai più forte in i Ghjochi d'estate, a Cina hà guadagnatu nove medaglie d'oru senza precedente durante a so edizione invernale ospitata in casa dopu chì u statu hà sfruttatu risorse in furmazione.

Dumenica dopu meziornu, almenu quattru hashtag di tendenza ligati à u megliu trasportu di a Cina avianu ricevutu quasi 200 milioni di vista nantu à a piattaforma Twitter-like Weibo.

A maiò parte di quellu cummentariu era piacè di batte i Stati Uniti per un locu postu chì era u megliu finale invernale di a Cina.

"L'annu passatu, i Stati Uniti anu superatu a Cina da una medaglia d'oru in l'Olimpiadi d'estate, quist'annu a Cina hà superatu i Stati Uniti da una medaglia", leghje un cummentariu piace più di 2800 volte.

A squadra cinese hà vintu 15 medaglie in totale - nove oru, quattru argenti è dui bronzi.

olympics mascot

U duo di pattinaggio artistico Han Cong è Sui Wenjing hà assicuratu l'ultimu oru olimpico di u paese - è hà battutu un precedente record mundiale - in un avvenimentu di coppia emotiva sabbatu sera.

A putenza invernale Norvegia era in u primu postu cù 16 medaglie d'oru è un totale di 37. Seconda Germania hà ricevutu 12 ori è 27 medaglie in totale.

"Sò tantu fieru di i successi di a squadra cinese", hà dettu à l'AFP Min Rui, un travagliadore tecnologicu di 32 anni, dumenica, mentre compriava cù duie amiche vicinu à un orologio olimpico in unu di i distretti cintrali di Pechino.

"L'industria di i sport invernali hè sempre in a so infanzia è parechji atleti sò stati scelti da altre discipline sportive. Allora vene terzu in u cuntu di medaglia, davanti à paesi cum'è i Stati Uniti è u Canada, hè un veru successu ".

L'investimentu di Pechino in u sviluppu di sport invernali hà alimentatu una nova generazione di stelle di sfondate.

Frà elli ci sò l'adolescente campione di snowboard Su Yiming è u sciatore cinese-americanu Eileen Gu, chì hè l'atleta cinese più maravigghiusu cù duie medaglie d'oru è una d'argentu.

prev
Tallsen Wish You Merry Christmas And Happy New Year
Chinese New Year Spring Festival Is Coming Soon!
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect