loading

Cina hà celebratu una medaglia d'oru record di nove cum'è l'Olimpiadi Invernali di Pechino

beijing winter olympics

A Cina hà celebratu un record di medaglia d'oru cum'è l'Olimpiadi d'Invernu di Pechino si sò conclusi dumenica, battendu per pocu i Stati Uniti per classificà terzu in u conte di medaglia.

Tradizionalmente assai più forte in i Ghjochi d'estate, a Cina hà guadagnatu nove medaglie d'oru senza precedente durante a so edizione invernale ospitata in casa dopu chì u statu hà sfruttatu risorse in furmazione.

Dumenica dopu meziornu, almenu quattru hashtag di tendenza ligati à u megliu trasportu di a Cina avianu ricevutu quasi 200 milioni di vista nantu à a piattaforma Twitter-like Weibo.

A maiò parte di quellu cummentariu era piacè di batte i Stati Uniti per un locu postu chì era u megliu finale invernale di a Cina.

"L'annu passatu, i Stati Uniti anu superatu a Cina da una medaglia d'oru in l'Olimpiadi d'estate, quist'annu a Cina hà superatu i Stati Uniti da una medaglia", leghje un cummentariu piace più di 2800 volte.

A squadra cinese hà vintu 15 medaglie in totale - nove oru, quattru argenti è dui bronzi.

olympics mascot

U duo di pattinaggio artistico Han Cong è Sui Wenjing hà assicuratu l'ultimu oru olimpico di u paese - è hà battutu un precedente record mundiale - in un avvenimentu di coppia emotiva sabbatu sera.

A putenza invernale Norvegia era in u primu postu cù 16 medaglie d'oru è un totale di 37. Seconda Germania hà ricevutu 12 ori è 27 medaglie in totale.

"Sò tantu fieru di i successi di a squadra cinese", hà dettu à l'AFP Min Rui, un travagliadore tecnologicu di 32 anni, dumenica, mentre compriava cù duie amiche vicinu à un orologio olimpico in unu di i distretti cintrali di Pechino.

"L'industria di i sport invernali hè sempre in a so infanzia è parechji atleti sò stati scelti da altre discipline sportive. Allora vene terzu in u cuntu di medaglia, davanti à paesi cum'è i Stati Uniti è u Canada, hè un veru successu ".

L'investimentu di Pechino in u sviluppu di sport invernali hà alimentatu una nova generazione di stelle di sfondate.

Frà elli ci sò l'adolescente campione di snowboard Su Yiming è u sciatore cinese-americanu Eileen Gu, chì hè l'atleta cinese più maravigghiusu cù duie medaglie d'oru è una d'argentu.

prev
Tallsen ti augura un bon Natale è un bon annu novu
U Festival di Primavera di l'annu novu cinese hè prestu!
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect