loading

U focu di l'India di Covid-19 aggraverà a carenza di fornitura globale

1(1)

A nova volta di l'epidemie di l'India hè in furia, micca solu trascinendu a ripresa economica mundiale, ma ancu affettendu e catene di furnimentu di parechje industrie in u mondu.

【Spedizione】

Sicondu i dati furniti da a Cunferenza Mondiale di u Cummerciu è u Sviluppu di e Nazioni Unite, circa 80% di a carica cummerciale mundiale hè spedita per mare. Guy Platten, secretariu generale di a Càmera Internaziunale di i Marittimi, hà dettu chì di circa 1,7 milioni di marinari in u mondu, più di 200 000 sò da l'India. Parechji di questi marinari indiani occupanu pusizioni chì necessitanu cumpetenze impurtanti.

CNN hà citatu Platten chì hà dettu chì "sperava" chì l'epidemie in India puderia esse alleviata, altrimenti portaria à una grande penuria di marinari è "interferisce cù a catena di supply globale".

Cù certi paesi chì pruibiscenu l'ingressu di i voli da l'India, serà difficiule per i marinari indiani di ghjunghje à i porti di u mondu. L'annu passatu, durante a diffusione glubale di u Covid-19, quasi 200,000 marinari sò stati bloccati per parechji mesi. Chjamavanu i so navi "prigioni flottanti".

【Midicina】

In più di affettà u trasportu, a pandemia di l'India trascinarà a supply of medicines. Più di 60% di i vaccini venduti in u mondu sò prudutte in India. U Serum Institute of India hè u più grande fabricatore di vaccini in u mondu.

L'Istitutu Serum di l'India hà accunsentutu l'annu passatu à pruduce finu à 200 milioni di dosi di vaccinu per u virus corona per circa 90 paesi è regioni. In ogni casu, datu chì solu u 2% di a pupulazione di l'India hà cumpletu a vaccinazione, u guvernu indianu è l'Istitutu Serologicu dà avà a priorità à furnisce i vaccini per i so citadini.

À u listessu tempu, secondu a CNN, l'India hè u più grande fornitore di droghe generiche in u mondu; U 90% di e prescrizioni in i Stati Uniti sò droghe generiche.

prev
EU Agency Report: Russian Gas Supply Halt Could Cost Italy And Germany 2.5% O...
Global Trade Rose 10% Year-on-year In The First Quarter, A Strong Recovery Fr...3
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect