loading

L'inflazione impurtata pesta l'ecunumia latinoamericana

Dapoi quist'annu, sottu à l'influenza di parechji fatturi, cum'è l'incrementi successivi aggressivi di i tassi d'interessu da a Riserva Federale, a crisa di l'Ucraina è i prezzi internaziunali di e materie prime chì restanu altu, i tassi di scambiu di munita lucale di i principali ecunumii latinoamericani sò caduti, i costi d'impurtazione anu aumentatu è l'inflazione impurtata hè diventata sempre più seria. À questu scopu, u Brasile, l'Argentina, u Cile, u Messicu è altri paesi anu pigliatu recentemente misure di seguitu per elevà i tassi d'interessu in risposta.

L'osservatori indicanu chì l'iniziativi di l'aumentu di i tassi d'interessu di i principali banche cintrali latinoamericane anu avutu un effettu limitatu nantu à a facilità di l'inflazione. Quist'annu è in l'anni à vene, l'America Latina affruntà sfide cum'è l'aumentu di a pressione inflazionistica è a diminuzione di l'investimentu, o un ritornu à livelli di crescita bassu.

I dati di l'Istitutu Naziunale di Statistiche è Censu di l'Argentina mostranu chì a taxa d'inflazione di l'Argentina hà righjuntu 7,4% in lugliu, u più altu da aprile 2002. Da ghjennaghju di questu annu, a taxa di inflazione cumulativa di l'Argentina hà righjuntu 46,2%.

TALLSEN TRADE NEWS

Dati da l'Istitutu Naziunale di Statistiche è Geografia di u Messicu hà dimustratu chì a taxa d'inflazione annualizzata di u Messicu hà righjuntu 8.15% in lugliu, u più altu da u 2000. L'inflazioni recenti publicati da l'economie latinoamericane cum'è u Cile, a Colombia, u Brasile è u Perù ùn sò micca ottimisti.

A Cummissione Ecunomica di l'ONU per l'America Latina è i Caraibi (CEPAL) hà publicatu un rapportu à a fine d'aostu chì dichjarava chì u tassu di inflazione mediu in a regione LAC hà righjuntu 8.4% in u ghjugnu di questu annu, quasi u doppiu di a taxa di inflazione media per a regione da 2005 à 2019. Ci hè una preoccupazione chì l'America Latina pò esse a peghju inflazione dapoi a "decada persa" di l'anni 1980.

L'incrementu aggressivu di i tassi d'interessu di a Fed ùn sò micca senza basa di preoccupazione per l'economie latinoamericane. Duranti a fini di l'anni 1970 è l'iniziu di l'anni 1980, a globalizazione finanziaria s'accelerà, i mercati di capitali internaziunali sò stati inundati di "petrodollari" è u debitu esternu di i paesi latino-americani hè cresciutu. Quandu i Stati Uniti anu iniziatu un ciculu d'aumentu di i tassi d'interessu per luttà contra l'inflazione, i tassi d'interessu s'arrizzò, facendu chì i paesi latinoamericani cascà in una crisa di u debitu chì ùn puderanu micca permette. L'anni 1980 sò diventati cunnisciuti cum'è a "decada persa" di l'America Latina.

Per affruntà a svalutazione di a munita lucale, riduce u flussu di capitale è riduce i risichi di u debitu, u Brasile, l'Argentina, u Cile, u Messicu è altri paesi anu seguitu o ancu precedendu a Riserva Federale per elevà i tassi di interesse, di quale u più grande numeru di l'aghjustamenti di i tassi d'interessu, u più grande intervallu hè u Brasile. Dapoi marzu di l'annu passatu, u bancu cintrali di u Brasile hà risuscitatu i tassi d'interessu 12 volte in una fila, aumentendu gradualmente u tassu d'interessu di riferimentu à 13,75%.

TALLSEN TRADE NEWS

L'11 d'aostu, u bancu cintrali di l'Argentina hà elevatu u so tassu d'interessu di riferimentu di 9,5 punti percentuali à u 69,5%, chì marca una postura più dura annantu à l'inflazione da u guvernu argentini. U stessu ghjornu, u bancu cintrali di u Messicu hà elevatu u so tassu d'interessu di riferimentu da 0,75 punti percentuali à 8,5 per centu.

L'economisti indicanu chì l'inflazione attuale hè principarmenti l'inflazione impurtata è chì l'aumentu di i tassi d'interessu ùn ghjunghje micca à a radica di u prublema. L'aumentu di i tassi d'interessu aumentanu ancu u costu di l'investimentu è impediscenu u dinamismu ecunomicu.

Carlos Aquino, direttore di u Centru di Studi Asiatici in l'Università Naziunale di San Marcos in u Perù, hà dettu chì l'aumentu di i tassi d'interessu di a Fed hà fattu a situazione ecunomica di u Perù "ancu peggiu". A pulitica finanziaria di i Stati Uniti hè tradizionalmente basatu solu nantu à i so interessi ecunomichi, "trasferendu" cunflitti attraversu l'hegemonia finanziaria è facendu à l'altri paesi pagà un prezzu pesante.

TALLSEN TRADE NEWS

À a fine di l'aostu, a CEPALC hà elevatu a so previsione di crescita ecunomica regiunale à 2,7%, da 2,1% è 1,8% previste in ghjennaghju è aprile di questu annu, ma assai sottu à u tassu di crescita economica di a regione di 6,5% l'annu passatu. U secretariu esecutivu interim di l'ECLAC, Mario Simoli, hà dettu chì a regione hà bisognu di coordinà megliu e pulitiche macroeconomiche per sustene a crescita ecunomica, aumentà l'investimentu, riduce a miseria è l'ineguaglianza, è cuntrullà l'inflazione.

prev
How To View The Continued Fall in Sea Freight Prices
2022 (71st) Autumn China National Hardware Fair Ends
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect