loading

L'inflazione impurtata pesta l'ecunumia latinoamericana

2022-09-13

Dapoi quist'annu, sottu à l'influenza di parechji fatturi, cum'è l'incrementi successivi aggressivi di i tassi d'interessu da a Riserva Federale, a crisa di l'Ucraina è i prezzi internaziunali di e materie prime chì restanu altu, i tassi di scambiu di munita lucale di i principali ecunumii latinoamericani sò caduti, i costi d'impurtazione anu aumentatu è l'inflazione impurtata hè diventata sempre più seria. À questu scopu, u Brasile, l'Argentina, u Cile, u Messicu è altri paesi anu pigliatu recentemente misure di seguitu per elevà i tassi d'interessu in risposta.

L'osservatori indicanu chì l'iniziativi di l'aumentu di i tassi d'interessu di i principali banche cintrali latinoamericane anu avutu un effettu limitatu nantu à a facilità di l'inflazione. Quist'annu è in l'anni à vene, l'America Latina affruntà sfide cum'è l'aumentu di a pressione inflazionistica è a diminuzione di l'investimentu, o un ritornu à livelli di crescita bassu.

I dati di l'Istitutu Naziunale di Statistiche è Censu di l'Argentina mostranu chì a taxa d'inflazione di l'Argentina hà righjuntu 7,4% in lugliu, u più altu da aprile 2002. Da ghjennaghju di questu annu, a taxa di inflazione cumulativa di l'Argentina hà righjuntu 46,2%.

TALLSEN TRADE NEWS

Dati da l'Istitutu Naziunale di Statistiche è Geografia di u Messicu hà dimustratu chì a taxa d'inflazione annualizzata di u Messicu hà righjuntu 8.15% in lugliu, u più altu da u 2000. L'inflazioni recenti publicati da l'economie latinoamericane cum'è u Cile, a Colombia, u Brasile è u Perù ùn sò micca ottimisti.

A Cummissione Ecunomica di l'ONU per l'America Latina è i Caraibi (CEPAL) hà publicatu un rapportu à a fine d'aostu chì dichjarava chì u tassu di inflazione mediu in a regione LAC hà righjuntu 8.4% in u ghjugnu di questu annu, quasi u doppiu di a taxa di inflazione media per a regione da 2005 à 2019. Ci hè una preoccupazione chì l'America Latina pò esse a peghju inflazione dapoi a "decada persa" di l'anni 1980.

L'incrementu aggressivu di i tassi d'interessu di a Fed ùn sò micca senza basa di preoccupazione per l'economie latinoamericane. Duranti a fini di l'anni 1970 è l'iniziu di l'anni 1980, a globalizazione finanziaria s'accelerà, i mercati di capitali internaziunali sò stati inundati di "petrodollari" è u debitu esternu di i paesi latino-americani hè cresciutu. Quandu i Stati Uniti anu iniziatu un ciculu d'aumentu di i tassi d'interessu per luttà contra l'inflazione, i tassi d'interessu s'arrizzò, facendu chì i paesi latinoamericani cascà in una crisa di u debitu chì ùn puderanu micca permette. L'anni 1980 sò diventati cunnisciuti cum'è a "decada persa" di l'America Latina.

Per affruntà a svalutazione di a munita lucale, riduce u flussu di capitale è riduce i risichi di u debitu, u Brasile, l'Argentina, u Cile, u Messicu è altri paesi anu seguitu o ancu precedendu a Riserva Federale per elevà i tassi di interesse, di quale u più grande numeru di l'aghjustamenti di i tassi d'interessu, u più grande intervallu hè u Brasile. Dapoi marzu di l'annu passatu, u bancu cintrali di u Brasile hà risuscitatu i tassi d'interessu 12 volte in una fila, aumentendu gradualmente u tassu d'interessu di riferimentu à 13,75%.

TALLSEN TRADE NEWS

L'11 d'aostu, u bancu cintrali di l'Argentina hà elevatu u so tassu d'interessu di riferimentu di 9,5 punti percentuali à u 69,5%, chì marca una postura più dura annantu à l'inflazione da u guvernu argentini. U stessu ghjornu, u bancu cintrali di u Messicu hà elevatu u so tassu d'interessu di riferimentu da 0,75 punti percentuali à 8,5 per centu.

L'economisti indicanu chì l'inflazione attuale hè principarmenti l'inflazione impurtata è chì l'aumentu di i tassi d'interessu ùn ghjunghje micca à a radica di u prublema. L'aumentu di i tassi d'interessu aumentanu ancu u costu di l'investimentu è impediscenu u dinamismu ecunomicu.

Carlos Aquino, direttore di u Centru di Studi Asiatici in l'Università Naziunale di San Marcos in u Perù, hà dettu chì l'aumentu di i tassi d'interessu di a Fed hà fattu a situazione ecunomica di u Perù "ancu peggiu". A pulitica finanziaria di i Stati Uniti hè tradizionalmente basatu solu nantu à i so interessi ecunomichi, "trasferendu" cunflitti attraversu l'hegemonia finanziaria è facendu à l'altri paesi pagà un prezzu pesante.

TALLSEN TRADE NEWS

À a fine di l'aostu, a CEPALC hà elevatu a so previsione di crescita ecunomica regiunale à 2,7%, da 2,1% è 1,8% previste in ghjennaghju è aprile di questu annu, ma assai sottu à u tassu di crescita economica di a regione di 6,5% l'annu passatu. U secretariu esecutivu interim di l'ECLAC, Mario Simoli, hà dettu chì a regione hà bisognu di coordinà megliu e pulitiche macroeconomiche per sustene a crescita ecunomica, aumentà l'investimentu, riduce a miseria è l'ineguaglianza, è cuntrullà l'inflazione.

DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Nisuna dati
Copyright © 2023 TALLSEN HARDWARE - lifisher.com | Ià iu 
chat online
Leave your inquiry, we will provide you with quality products and services!