loading

Cumu vede a caduta continuata di i prezzi di i trasporti marittimi

Grazie à l'evidente vantaghju di u costu, u voluminu di u trasportu marittimu glubale attuale in u trasportu di u cummerciu tutale rapprisentava più di 90%, è u trasportu di containeru cum'è unu di i metudi di trasportu marittimu più impurtanti, a so quantità di cumerciu contava più di 80% di a quantità. di u cummerciu marittimu, l'impattu nantu à u cummerciu mundiale hè enormu.

TALLSEN HARDWARE NEWS

Sicondu i dati dispunibuli publicamente, l'ultimu Indice di Tariffe Composite di Container d'Esportazione di Shanghai di Shanghai Shipping Exchange era di 2562,12 punti, in calata di 10% da u periodu precedente, è hè cascatu per 13 settimane consecutive. Inoltre, u Deloitte World Container Tariff Index (WCI) hè cascatu per 28 settimane consecutive, è l'Indice Baltic Dry hè attualmente à un livellu bassu in l'ultimi dui anni.

Dapoi quist'annu, u mercatu globale di trasportu di containeru in generale hà cuntinuatu u mercatu da a seconda mità di l'annu passatu, i prezzi di trasportu di u containeru anu righjuntu u piccu à u principiu di questu annu è hà cuminciatu à fluttuà, soprattuttu da l'altu tassu d'inflazione in Europa è in l'Europa. Stati Uniti, cunflitti geopulitichi in certi rigioni, a diffusione cuntinuata di l'epidemie è altri fattori, a dumanda di u mercatu di trasportu glubale hè diminuita significativamente. Inoltre, u sbilanciamentu di l'allocazione di capacità internaziunale è a diminuzione di l'ordini in u mercatu di a custruzzione navale anu avutu ancu un impattu nantu à i prezzi di spedizione.

TALLSEN TRADE NEWS

Attualmente, a caduta moderata di i prezzi di u trasportu internaziunale hè ragiunate, ma una caduta cuntinuu o ancu una caduta precipitata ùn hè micca favurevule à u sviluppu sanu di tuttu u mercatu di trasportu. Ancu s'è i costi di trasportu ùn contanu micca a più alta proporzione di i costi di u cummerciu esteru generale, e fluttuazioni drastiche in i tassi di trasportu seranu inevitabbilmente trasmesse à u mercatu di u cummerciu estero, chì à u turnu affettarà u funziunamentu lisu di a catena di fornitura di tuttu u cummerciu esteru. catena industriale.

prev
Pakistan Considers Settling Trade With Russia in Rubles
Imported Inflation Plagues Latin American Economies
prossimu

Condividi ciò chì ti piace


DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
Ci sforzemu continuamente solu per ottene u valore di i clienti
Hju dare
Nn
TALLSEN Innovazione è Tecnulugia Industriale, Jinwan SouthRoad, ZhaoqingCity, Guangdong Provice, P. R. Igai
Customer service
detect